Samarbejdsaftaler
Advokaternes Inkasso Service
Maskinleverandørerne har indgået en samarbejdsaftale med Advokaternes Inkasso Service.
Medlemsvirksomhederne kan få inkasso og 20% rabat på advokatbistand.
For mere information kontakt Advokaternes Inkasso Service på telefon 88 53 55 53 eller på info@inkassoadvokat.dk
Inkasso - koncept
Konceptet er no-cure-no-pay, i det vi kun beregner et salær ved inddrivelse. Salæret består af 12% af fakturakravet samt de omkostninger, som skyldner skal betale, dvs. renter, salærer og gebyrer. Lykkes det ikke at inddrive kravet, er det gratis. Vi beregner et mindre salær, hvis du sender dit krav til os via en vores integrationer.
For behandling i fogedretten tager vi et fast beløb på 800 kr. ekskl. moms i salær, og lykkes inddrivelsen tilfalder ovennævnte beløb i tillæg hertil os.
Vi kontakter debitor på alle hensigtsmæssige måder, breve, mails og tlf. Hvis det efter en kreditvurdering af debitor giver mening, foretager vi udkørende fogedforretning.
Som advokatkontor behandler vi indsigelser og giver møde i retten i alle sager uanset, om de løftes ud af småsagsprocessen. Prisen afhænger som udgangspunkt af tidsforbruget.
Det er enkelt at oprette en sag via Advokaternes Inkasso Service hjemmeside www.inkassoadvokat.dk.
Bruger du Billy regnskabsprogram eller Minuba, kan du nu overføre dine ubetalte fakturaer og rykkerbreve til os direkte fra Billy eller Minuba.
Hvis du bruger e-conomic eller Dinero, kan du med fordele benytte dig af vores produkt ”CloudCollect” som har integration til begge regnskabsprogrammer. Du finder CloudCollect på adressen www.cloudcollect.dk
Cero Carbon
Den grønne omstilling er ved at blive en forudsætning, hvis man tager sin virksomhed alvorligt i fremtiden. Et aktivt arbejde for at reducere CO2-udledning og bidrage til nogle af FN's verdensmål vil blive en konkurrenceparameter, og det er derfor vigtigt at spørge sig selv, hvordan man kan synliggøre virksomhedens grønne omstilling.
Med Klimakompasset kortlægger man en hel virksomheds miljøaftryk. Det meste af arbejdet med Klimakompasset kan klares på en dag, og inden for en uge er alt klar.
Se proces og priser på udarbejdelse af rapport her
Kontakt:
Carsten Færge
Tlf. 2164 7612
cf@zero-carbon.dk
Zero Carbon ApS
C/O Møllekompagniet ApS
Sæddervej 22
4682 Tureby
CVR nr. 3906535
Dansk Arbejdsmiljø Rådgivning
Maskinleverandørerne og Dansk Arbejdsmiljø Rådgivning har indgået en aftale om rådgivning indenfor arbejdsmiljø for foreningens medlemmer.
Dansk Arbejdsmiljø Rådgivning tilbyder vejledning og opdatering i gældende lovgivning, og har konsulenter, der er specielt uddannede til at rådgive netop maskinhandlere indenfor de specielle forhold, der er gældende her.
Rådgivningen vil blive afregnet til en fast lavere pris, når man er medlem af foreningen.
Service døgnet rundt
Dansk Arbejdsmiljø Rådgivning er en virksomhed, der har cirka 20 års erfaring og er i besiddelse af stor specialviden inden for området.
Virksomheden er et datterselskab i Agri Nord-koncernen, som har hovedsæde i Aalborg.
Dansk Arbejdsmiljø Rådgivning dækker hele Danmark og svarer på telefonen døgnets 24 timer.
Det tilbyder Dansk Arbejdsmiljø Rådgivning:
Udarbejdelse af virksomhedens APV og løbende opdatering
Beredskabsplan
Hjælp til udarbejdelse virksomhedens medarbejderhåndbog
Hjælp til årlig lovpligtig arbejdsmiljødrøftelse
Hjælp ved arbejdsulykke og erstatning efter gældende regler
Indretning af værksteder og medarbejderfaciliteter
Kurser i arbejdsmiljø til arbejdsmiljørepræsentanter
Kurser i transport af farligt gods i varebiler og surring
Kursus i årligt lovpligtigt eftersyn af virksomhedens maskiner og udstyr
Kursus i godt arbejdsmiljø og udvikling af medarbejdernes kompetencer
Uvildig vurdering af maskiner og udstyr for advokater og pengeinstitutter
For mere information kontakt Jan Sølver Svendsen på tlf.: 9635 1382 eller mail: jss@dkamr.dk
D-S Sikkerhedsudstyr
- Beskrivelse
- Katalog
- Kemikalietabel
Hjemmeside www.d-s.dk
Falck
Prisliste - Slukkere - Hjertestartere - Førstehjælpsudstyr mv.
Louis Nielsen - Briller
Erhvervsaftale med Louis Nielsen giver tilskud til
- Skærmbriller
- Sikkerhedsbriller
- Arbejdsbriller
- Medarbejderrabat på biller
Medarbejder tilbud - Plakat til frokoststuen
Vejledning til Firmabetalte skærmbriller og sikkerhedsbriller - Word - PDF
- Rekvisition Skærmbriller
- Rekvisition Sikkerhedsbriller
Kontakt evt. Helle Helth Hansen, Sekretariatet for priser - tlf. 3917 8953
Lyreco
Brancheaftalen med Lyreco omfatter gratis fragt på alle ordrer - ingen minimums bestilling
Kontaktperson er:
Mille Bach Oden
Telefon: +45 2333 1143
E-mail: mille.oden@lyreco.com
www.lyreco.dk
Maskus
Pensionsselskabet
Vores samarbejdspartner PensionsSelskabet pension & health care services tilbyder en pensionsløsning til medlemsvirksomhederne og deres ansatte.
Løsningen indeholder for eksempel sikkerhed og udbetaling ved fx midlertidig sygdom og ressourceforløb.
Virksomheden bestemmer, hvem der skal tilbydes denne løsning, og pensionsløsningen kan tilbydes til alle ansatte eller udvalgte medarbejdergrupper – både med og uden overenskomst.
Se mere om alle fordelene i folderen her
Ansvarlig kontakt:
Stig Wetterstrøm
Telefon: +45 2090 4320
E-mail: swe@pensionsselskabet.dk
Scandic Aftale
Sekretariatet har indgået en brancheaftale med Scandic-hotellerne i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Tyskland og Polen. Aftalen gælder for alle medlemmer tilknyttet sekretariat og deres ansatte, den kan også bruges privat.
Aftalen gælder rabat på overnatning i ovennævnte lande samt rabat på møder der afholdes på danske Scandic-hoteller.
Nedenfor ser du en sammenfatning af aftalen. Her kan du se bookingkoden D000044816 og hvordan booking foretages online.
Du er velkommen til at hænge vedhæftede sammenfatning op i kantinen eller sende den rundt til medarbejderne.
Aftalen må gerne bruges privat og Scandic tilbyder også, at I får et fast track til deres loyalitetsprogram, som også ses nedenfor.
- Aftale
- Loyalitets program - Scandic Friends
Tripple Track
Tilbud November 2012 - Find tyven med GPS udstyr
- BigBrother GPS Tracker
- TT-10 GPS Tracker
Profilbrochure
Trippletrack - abbonnementer hos Tripple Trak
Case - JPT Entreprise
Case - Politiet
Klik på logoet for at komme ind på TrippleTrack hjemmesiden for yderligere informationer.
GPS opklarer tyveri ved Brønderslev Maskincenter: læs mere her
Intet er for småt til GPS-sikring: læs mere her
ZOLL
Samarbejdsaftale:
Som fortalt på chefmøderne, har vi på opfordringer været i forhandlinger med flereforskellige udbydere af hjertestartere. Efter at have set på funktioner og priser pr. år og over en periode på 10 år, har vi sammen med de virksomheder, der har efterspurgt en indkøbsaftale igennem foreningen vurderet og valgt. Derfor vil det nu være muligt at indkøbe eller leje/abonnere en AED, i daglig tale kaldet en hjertestarter.
Valget faldt på en AED af mærket ZOLL som vi kan købe igennem firmaet ”Medidyne”. Det er tungtvejende faktorer som gjorde, at vi valgte denne frem for andre er:
1. Meget konkurrencedygtig på prisen især over tid, og de fleste formodes at have sådan et apparat i længere tid.
2. ZOLL har som den eneste på markedet pt. en føler som giver en løbende tilbagemelding (feedback funktion), til førstehjælperen. Derved guides man til at trykke hårdt nok og i den rigtige hastighed imens man udøver den livsvigtige hjertemassage. Elektroden anviser desuden tydeligt (med et stort X) hvor på brystet man skal trykke når man skal give hjertemassagen
3. Låget kan tages af og bruges under nakken til at skabe frie luftveje.
4. Apparatet fortæller både med dansk tale og tekst i oplyst display hvad man skal gøre.
Desuden er der små billeder, der viser det der anbefales og som gør det muligt at følge vejledningen, selv hvor der er meget støj, eller til folk der har høre - eller sprogproblemer.
Som bruger bliver man altså hjulpet igennem hele forløbet, så man skal ikke være bange for at komme til at gøre noget forkert.
5. Der medfølger DVD med ”træningsvideoer”, så dyre lange kurser er ikke nødvendige. Der tilbydes dog også korte uddannelsesforløb samt formaliserede førstehjælpskurser.
6. Apparatet lagrer og kan overføre genoplivningsforløbet via en infrarød udgang, så data fra forløbet kan overføres til sygehuset, til hjælp omkring det videre behandlingsforløb.
7. ZOLL bruger almindelige batterier, som man derfor også selv kan skifte (kontrollys for batterivagt), man behøver derfor ikke de normalt ret dyre serviceaftaler.
8. Find mere om hjertestarter tilbuddet klik her.