Login

Samarbejdsaftaler

Advokaternes Inkasso Service

Maskinleverandørerne har indgået en samarbejdsaftale med Advokaternes Inkasso Service. 

Medlemsvirksomhederne kan få inkasso og 20% rabat på advokatbistand.  

For mere information kontakt Advokaternes Inkasso Service på telefon 88 53 55 53 eller på info@inkassoadvokat.dk

Inkasso - koncept

Konceptet er no-cure-no-pay, i det vi kun beregner et salær ved inddrivelse. Salæret består af 12% af fakturakravet samt de omkostninger, som skyldner skal betale, dvs. renter, salærer og gebyrer. Lykkes det ikke at inddrive kravet, er det gratis. Vi beregner et mindre salær, hvis du sender dit krav til os via en vores integrationer.

For behandling i fogedretten tager vi et fast beløb på 800 kr. ekskl. moms i salær, og lykkes inddrivelsen tilfalder ovennævnte beløb i tillæg hertil os.

Vi kontakter debitor på alle hensigtsmæssige måder, breve, mails og tlf. Hvis det efter en kreditvurdering af debitor giver mening, foretager vi udkørende fogedforretning.

Som advokatkontor behandler vi indsigelser og giver møde i retten i alle sager uanset, om de løftes ud af småsagsprocessen. Prisen afhænger som udgangspunkt af tidsforbruget.

Det er enkelt at oprette en sag via Advokaternes Inkasso Service hjemmeside www.inkassoadvokat.dk.

Bruger du Billy regnskabsprogram eller Minuba, kan du nu overføre dine ubetalte fakturaer og rykkerbreve til os direkte fra Billy eller Minuba.

Hvis du bruger e-conomic eller Dinero, kan du med fordele benytte dig af vores produkt ”CloudCollect” som har integration til begge regnskabsprogrammer. Du finder CloudCollect på adressen www.cloudcollect.dk

Samarbejdsaftale

Dansk Arbejdsmiljø Rådgivning

Maskinleverandørerne og Dansk Arbejdsmiljø Rådgivning har indgået en aftale om rådgivning indenfor arbejdsmiljø for foreningens medlemmer.

Dansk Arbejdsmiljø Rådgivning tilbyder vejledning og opdatering i gældende lovgivning, og har konsulenter, der er specielt uddannede til at rådgive netop maskinhandlere indenfor de specielle forhold, der er gældende her.

Rådgivningen vil blive afregnet til en fast lavere pris, når man er medlem af foreningen.

Service døgnet rundt

Dansk Arbejdsmiljø Rådgivning er en virksomhed, der har cirka 20 års erfaring og er i besiddelse af stor specialviden inden for området. 

Virksomheden er et datterselskab i Agri Nord-koncernen, som har hovedsæde i Aalborg.  

Dansk Arbejdsmiljø Rådgivning dækker hele Danmark og svarer på telefonen døgnets 24 timer.

Det tilbyder Dansk Arbejdsmiljø Rådgivning: 

Udarbejdelse af virksomhedens APV og løbende opdatering

Beredskabsplan

Hjælp til udarbejdelse virksomhedens medarbejderhåndbog

Hjælp til årlig lovpligtig arbejdsmiljødrøftelse

Hjælp ved arbejdsulykke og erstatning efter gældende regler

Indretning af værksteder og medarbejderfaciliteter

Kurser i arbejdsmiljø til arbejdsmiljørepræsentanter

Kurser i transport af farligt gods i varebiler og surring

Kursus i årligt lovpligtigt eftersyn af virksomhedens maskiner og udstyr

Kursus i godt arbejdsmiljø og udvikling af medarbejdernes kompetencer

Uvildig vurdering af maskiner og udstyr for advokater og pengeinstitutter


For mere information kontakt Jan Sølver Svendsen på tlf.: 9635 1382 eller mail: jss@dkamr.dk


D-S Sikkerhedsudstyr

Samarbejdsaftale

Beskrivelse
Katalog
Kemikalietabel

Hjemmeside www.d-s.dk


Falck

Falck Guard

Førstehjælp

Hjertestarter

Prisliste - Slukkere - Hjertestartere - Førstehjælpsudstyr mv.

Prisliste - FalckGuard

Produktblad

Salgs og leveringsbetingelser

Samarbejdsaftale

Serviceaftale

Louis Nielsen - Briller

Erhvervsaftale med Louis Nielsen giver tilskud til 

  • Skærmbriller
  • Sikkerhedsbriller
  • Arbejdsbriller 
  • Medarbejderrabat på biller

Medarbejder tilbud - Plakat til frokoststuen

Vejledning til Firmabetalte skærmbriller og sikkerhedsbriller - Word - PDF

- Rekvisition Skærmbriller

- Rekvisition Sikkerhedsbriller

- Erhvervsaftale med priser

Kontakt evt. Helle Helth Hansen, Sekretariatet for priser - tlf. 3917 8953

Lyreco

Brancheaftalen med Lyreco omfatter gratis fragt på alle ordrer - ingen minimums bestilling

Kontaktperson er:
Camilla Boye
Telefon: +45 88 30 37 08
E-mail: camilla.boye@lyreco.com
www.lyreco.dk


Maskus

www.mascus.dk

Tilbud


Pensionsselskabet

Vores samarbejdspartner PensionsSelskabet pension & health care services tilbyder en pensionsløsning til medlemsvirksomhederne og deres ansatte.

Løsningen indeholder for eksempel sikkerhed og udbetaling ved fx midlertidig sygdom og ressourceforløb.

Virksomheden bestemmer, hvem der skal tilbydes denne løsning, og pensionsløsningen kan tilbydes til alle ansatte eller udvalgte medarbejdergrupper – både med og uden overenskomst.

Se mere om alle fordelene i folderen her

Find din kontaktperson her

Ansvarlig kontakt:
Stig Wetterstrøm
Telefon: +45 2090 4320
E-mail: swe@pensionsselskabet.dk

Scandic Aftale

Sekretariatet har indgået en brancheaftale med Scandic-hotellerne i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Tyskland og Polen. Aftalen gælder for alle medlemmer tilknyttet sekretariat og deres ansatte, den kan også bruges privat.

Aftalen gælder rabat på overnatning i ovennævnte lande samt rabat på møder der afholdes på danske Scandic-hoteller.

Nedenfor ser du en sammenfatning af aftalen. Her kan du se bookingkoden D000044816 og hvordan booking foretages online.

Du er velkommen til at hænge vedhæftede sammenfatning op i kantinen eller sende den rundt til medarbejderne.

Aftalen må gerne bruges privat og Scandic tilbyder også, at I får et fast track til deres loyalitetsprogram, som også ses nedenfor.

Aftale

Loyalitets program - Scandic Friends

Tripple Track

Tilbud November 2012 - Find tyven med GPS udstyr
- BigBrother GPS Tracker
- TT-10 GPS Tracker

Profilbrochure

Trippletrack - abbonnementer hos Tripple Trak


Case - JPT Entreprise

Case - Politiet

Klik på logoet for at komme ind på TrippleTrack hjemmesiden for yderligere informationer.

GPS opklarer tyveri ved Brønderslev Maskincenter: læs mere her

Intet er for småt til GPS-sikring: læs mere her


ZOLL

Samarbejdsaftale:

Som fortalt på chefmøderne, har vi på opfordringer været i forhandlinger med flereforskellige udbydere af hjertestartere. Efter at have set på funktioner og priser pr. år og over en periode på 10 år, har vi sammen med de virksomheder, der har efterspurgt en indkøbsaftale igennem foreningen vurderet og valgt. Derfor vil det nu være muligt at indkøbe eller leje/abonnere en AED, i daglig tale kaldet en hjertestarter.

Valget faldt på en AED af mærket ZOLL som vi kan købe igennem firmaet ”Medidyne”. Det er tungtvejende faktorer som gjorde, at vi valgte denne frem for andre er:

1. Meget konkurrencedygtig på prisen især over tid, og de fleste formodes at have sådan et apparat i længere tid.

2. ZOLL har som den eneste på markedet pt. en føler som giver en løbende tilbagemelding (feedback funktion), til førstehjælperen. Derved guides man til at trykke hårdt nok og i den rigtige hastighed imens man udøver den livsvigtige hjertemassage. Elektroden anviser desuden tydeligt (med et stort X) hvor på brystet man skal trykke når man skal give hjertemassagen

3. Låget kan tages af og bruges under nakken til at skabe frie luftveje.

4. Apparatet fortæller både med dansk tale og tekst i oplyst display hvad man skal gøre.

Desuden er der små billeder, der viser det der anbefales og som gør det muligt at følge vejledningen, selv hvor der er meget støj, eller til folk der har høre - eller sprogproblemer.

Som bruger bliver man altså hjulpet igennem hele forløbet, så man skal ikke være bange for at komme til at gøre noget forkert.

5. Der medfølger DVD med ”træningsvideoer”, så dyre lange kurser er ikke nødvendige. Der tilbydes dog også korte uddannelsesforløb samt formaliserede førstehjælpskurser.

6. Apparatet lagrer og kan overføre genoplivningsforløbet via en infrarød udgang, så data fra forløbet kan overføres til sygehuset, til hjælp omkring det videre behandlingsforløb.

7. ZOLL bruger almindelige batterier, som man derfor også selv kan skifte (kontrollys for batterivagt), man behøver derfor ikke de normalt ret dyre serviceaftaler.

8. Find mere om hjertestarter tilbuddet klik her.